Kirjaostoksia

Oletus

Hämmentävää kyllä, olen näköjään unohtanut esitellä viimeisimmät kirjaostokseni. Kuinka saatoinkaan! No, rumpujen päristystä! Tässä ne nyt ovat:

1

Catherynne M. Valente: Palimpsest

Jane Rogers: The Testament of Jessie Lamb

Charles Yo: How to Live Safely in a Science Fictional Universe

Ira Levin: The Stepford Wives

Jean Hegland: Into the Firest

Philip K. Dick: Flow My Tears, the Policeman Said

Michael Logan: Apocalypse Cow

Pamela Sargent (ed.): More Women of Wonder

Teoksista yksi on peräisin netistä, yksi löytöeläinkodin kirpputorilta, ja yksi ostettu Suomen visiitin aikana Akateemisesta kirjakaupasta (johon parhaillaan pykättävä Starbucks-kahvila muuten ärsyttää minua aivan suunnattomasti). Loput, mukaanlukien Valenten ja Yun kirjat, löysivät tiensä luokseni paikallisesta kierrätyskeskuksesta naurettavaan euron tai parin hintaan kappale. Kierrätyskeskus = rakkautta.

2 responses »

  1. Hei, mä oon lukenut tuon Heglandin joskus teininä. Se on suomennettukin. Muistelen pitäneeni siitä kauheasti, mutta toisaalta, olin silloin luultavasti vähän omituinen enkä ota vastuuta nuoremman minäni suosituksista.

    Hyviä ostoksia muutenkin.

    • Minäkin olen lukenut Heglandin vuosia sitten – ja voisinpa melkein väittää, että innostukseni dystopioita/post-apokalyptisia kertomuksia kohtaan lähti juuri siitä! Teos on minulla luvussa parhaillaan, joten kirjoittelen siitä lähiaikoina varmasti ihan kunnolla lisää. Mutta hieno, hieno kirja se on.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s